ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Μπορειται να επικοινωνησετε μαζι μου για οποιοδηποτε σχολιο ή απορια σας στα παρακατω mail :

ioannisrigas@yahoo.gr

ioannisrigas@in.gr



Δευτέρα 31 Οκτωβρίου 2011

Το ντου των ΠΑΟΚτσήδων με…Ολυμπιακό!









Απλά φαντάζομαι να έπαιζαν χθες ΠΑΟΚ-Ολυμπιακός κι όχι ΠΑΟΚ-Παναθηναϊκός. Με γκολκίπερ του ΠΑΟΚ τον Ελευθερόπουλο κι όχι τον Χαλκιά. Και δεξιά στον ΠΑΟΚ τον Πατσατζόγλου κι όχι τον Σαλπιγγίδη. 

  Και ρωτάω εγώ: θα υπήρχε περίπτωση να τελειώσει το ματς της Τούμπας, εάν το αποτέλεσμα ήταν ΠΑΟΚ-Ολυμπιακός 0-3, ο Ελευθερόπουλος έτρωγε τέτοια γκολ που έφαγε ο Χαλκιάς κι ο Πατσατζόγλου έπαιζε έτσι όπως έπαιξε ο Σαλπιγγίδης;

  Η απάντηση είναι εύκολη: Ούτε μία στο εκατομμύριο! Ντου θα έκαναν τα Μπαόκια και ακόμη θα κυνηγούσαν τον Ελευθερόπουλο και τον Πατσατζόγλου…

  Ενώ τώρα δεν τρέχει και τίποτα.

Κ. Νικολακόπουλος





ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΣΗΜΕΡΙΝΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΤΟΥ ΕΥΦΥΕΣΤΑΤΟΥ ΡΕΠΟΡΤΕΡ-ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΥ ΣΤΟ sport-fm ...
ΤΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΔΙΚΑ ΣΑΣ...


ΕΓΩ ΟΜΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΑΡΑΘΕΣΩ ΑΠΟ ΕΔΩ ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΟΥ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ...


ΤΟ ΟΤΙ ΔΕΝ ΘΑ ΤΕΛΕΙΩΝΕ ΤΟ ΜΑΤΣ ΣΤΗΝ ΤΟΥΜΠΑ ΑΝ ΣΥΝΕΒΑΙΝΑΝ ΤΑ "ΑΝ" ΣΑΣ κ.ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΕ, ΕΙΝΑΙ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ ΔΙΚΟ ΣΑΣ Η' ΤΟ ΕΧΕΤΕ ΖΗΣΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΕΧΕΤΕ ΔΕΙ ΜΕ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΣΑΣ????


ΕΓΩ ΔΕΝ ΘΥΜΑΜΑΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΣΥΜΒΕΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ Α' ΕΘΝΙΚΗ ΑΥΤΟ ΠΑΝΤΩΣ....

ΑΝ ΠΑΛΙ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΜΙΑ ΥΠΟΘΕΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΤΟΤΕ ΖΗΤΩ ΣΥΓΝΩΜΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΝΙΚΟΛΑΚΟΠΟΥΛΟ-ΓΡΑΒΡΟ...


ΑΛΛΑ ΠΑΛΙ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΤΟ ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΕΥΦΥΕΙΣ ΡΕΠΟΡΤΕΡ ΣΑΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟΝ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΟΥ ΜΕ ΤΙΣ ΥΠΟΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥΣ ΔΙΝΟΥΝ ΙΔΕΕΣ ΤΑΧΑ ΜΟΥ "ΚΑΙ ΑΝ ΣΥΜΒΕΙ ΑΥΤΟ?".... ΚΑΙ ΤΕΛΙΚΑ ΞΗΜΕΡΩΝΕΙ ΜΙΑ ΜΕΡΑ ΠΟΥ ΚΑΠΟΙΟΣ ΘΟΛΩΜΕΝΟΣ-ΗΛΙΘΙΟΣ ΚΑΝΕΙ ΠΡΑΞΗ ΤΑ ΟΝΕΙΡΑ-ΙΔΕΕΣ ΤΟΥΣ?????


ΚΥΡΙΕ ΝΙΚΟΛΑΚΟΠΟΥΛΟ-ΓΑΒΡΕ ΔΕΝ ΘΑ ΣΕ ΒΡΙΣΩ ΑΝ ΚΑΙ ΤΟ ΘΕΛΩ ΠΟΛΥ...ΑΠΛΑ ΚΡΑΤΑ ΤΟ ΣΤΟΜΑ ΣΟΥ ΚΛΕΙΣΤΟ ΚΑΙ ΤΟ ΧΕΡΙ ΣΟΥ ΚΟΝΤΟ ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙΣ ΚΑΠΟΙΕΣ ΦΟΡΕΣ ΕΙΝΑΙ ΧΟΝΤΡΕΣ ΜΑΛΑΚΙΕΣ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

περι αντιγραφης...

Related Posts with Thumbnails